Popis
Kritické bezpečnostní relé pochází z bezpečnostních aplikací kolejových vozidel, jako jsou automatické brzdové jednotky (ATB) nebo automatické vlakové operační systémy (ATO). Je zde stále rostoucí zájem o využítí této osvědčené technologie v traťových signalizačních aplikacích, protože je nenáročná na prostor a je velmi ekonomická.
Existují čtyři skupiny: relé pro všeobecné účely, semi-vital relé, bezpečnostní kritické relé a vital relé. Jedinečné funkce relé, jako je pružina zvyšující gravitační funkci, v kombinaci s dvojeným přepínacím nesvařitelným kontaktem zajišťují splnění nejvyšších bezpečnostních požadavků.
Kritéria návrhu pro kritická bezpečnostní relé kolejových vozidel jsou silné přepínání stejnosměrného napětí s induktivní zátěží (8-12 A při 110-125 VDC, L / R = 40 ms), dlouhá životnost = 100 milionů operací, extrémně vysoké hodnoty MTBF, kompaktní Velikost, pracovní teplota -40 ° C … + 80 ° C a odolná vůči vysoce vlhkým a korozivním podmínkám.
Hlavní výhody bezpečnostních kritických relé:
- Významná úspora nákladů: méně místa potřebná, kompaktní a jednoduchá instalace
- Žádná údržba
- Je v souladu se všemi příslušnými mezinárodními železničními normami
- Dlouhodobá dostupnost a mezinárodní podpora
- Citlivost vůči EMI